25 Οκτ 2011

Penny De Los Santos: «Είχα σκοντάψει πάνω στον χαμένο κρίκο της ζωής μου»



_ Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μου μια αξέχαστη εμπειρία από τα ταξίδια σας;

«Μια από τις ανεξίτηλες εμπειρίες μου ήταν η πρώτη αποστολή μου στο εξωτερικό για φαγητό. Ήταν στην Χιλή και ταξίδευα με την συγγραφέα γεύσης Maricel Presilla. Λάβεται υπόψη σας ότι αυτή ήταν η πρώτη αποστολή μου αποκλειστικά αφιερωμένη στο φαγητό, και ότι η προηγούμενη δουλειά μου εστίαζε στο ντοκιμαντέρ και το φωτορεπορτάζ. Τις πρώτες ημέρες στη Χιλή ήμουν εντελώς συνεπαρμένη. Είχα σκοντάψει πάνω στον χαμένο κρίκο της ζωής μου. Ήταν σαν να βρήκα τον εραστή που έψαχνα. Η ιδέα της λήψης εικόνων για τον πολιτισμό της διατροφής και για τα φαγητά, ήταν μια πραγματική αφύπνηση για μένα. Ποτέ δεν είχα «παντρευτεί» δυό ιδέες μαζί σε μια αποστολή. Η συγγραφέας είναι πολύ σπουδαία και με κάλυψε ολοκληρωτικά, καθοδηγόντας με μέσα σε αγορές και μιλώντας μου για την ιστορία των τροφών και πως καταναλώνονται. Με ενθάρυνε να δοκιμάσω το ένα, να μυρίσω το άλλο. Είχα μια καθαρή ιδέα της πολιτισμικής ανθρωπολογίας γύρω από την τροφή, και χρησιμοποιούσα την φωτογραφική μηχανή για να την παρουσιάσω. Μου αποκαλύφθηκε πλήρως ο κόσμος μου ...ανάποδα».

Από συνέντευξη της ταξιδιωτικής φωτογράφου Penny De Los Santos που ζει στις ΗΠΑ και έχει φωτογραφίσει μεταξύ των άλλων για για το περίφημο περιοδικό «National Geografic». Η  Penny De Los Santos έχει φωτογραφήσει τοπία και φαγητά της Ελλάδας για το περιοδικό «Saveuer».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου